یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سامسونگ دو گوشي ميان‌رده جديد معرفي کرد

گوشي

پنج شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲:۰۰


سامسونگ به تازگي دو گوشي ميان رده جديد از سري گلکسي A را معرفي کرده است که برخي از قابليت‌هاي گوشي‌هاي پرچمدار را نيز دارا هستند.

تي آي سي نيوز- بعد از آنکه چندي پيش سامسونگ به صورت رسمي اعلام کرد که سري گوشي‌هاي گلکسي J و A را با يکديگر ادغام خواهد کرد تصميم گرفت که مدل‌هاي جديد و متنوعي را به خانواده گلکسي A که همواره از پرطرفدارترين و بهترين مدل گوشي‌هاي ميان رده سامسونگ به شمار مي‌رفته‌اند، اضافه کند و توجه خيل عظيمي از کاربران و علاقمندان به خود را به سمت و سوي خود جلب کند.

حالا بعد از آنکه اين شرکت کره‌اي در هفته گذشته، از دو مدل گلکسي A70 و A80 رونمايي کرد، دو گوشي جديد ديگر تحت عنوان A60 و A40s را نيز در چين معرفي و رونمايي کرده که البته هنوز معلوم نيست که آنها به صورت اختصاصي براي بازار چين عرضه و ارائه شده‌اند يا در آينده‌اي نزديک در ساير کشورهاي جهان نيز عرضه مي‌شوند.

بر اساس گزارش وب سايت gsmarena ، از مهم‌ترين ويژگي‌هاي گلکسي A60 بايد به نمايشگري 6.3 اينچي از نوع LCD ، دوربين سلفي 32 مگاپيکسلي، حسگرهاي 32 و 8 و 5 مگاپيکسلي در پشت دستگاه (حسگر 32 مگاپيکسلي گشودگي ديافراگم f/1.7، حسگر 8 مگاپيکسلي از نوع فوق‌عريض با گشودگي ديافراگم f/2.2 و حسگر سوم نيز به منظور تشخيص عمق تصوير) ، فلش LED زير دوربين پشت و حسگر اثرانگشت، پردازنده‌ي اسنپدراگون 675، 6 گيگابايت رم و 128 گيگابايت حافظه داخلي، ظرفيت باتري 3,500 ميلي‌آمپري و شارژ C مي‌توان اشاره کرد.

از ويژگي‌هاي سامسونگ گلکسي اِي 40 نيز مي‌توان به نمايشگرهاي 6.4 اينچي AMOLED با رزولوشن +FHD ، حسگر 16 مگاپيکسلي دوربين سلفي، حسگري 13 مگاپيکسلي با گشودگي ديافراگم f/1.9 و دو حسگر 5 مگاپيکسلي در دوربين اصلي، پردازنده اگزينوس 7904، 6 گيگابايت حافظه‌ي رم و 64 گيگابايت حافظه داخلي و ظرفيت باتري 5 هزار ميلي آمپر ساعتي اشاره کرد.

لازم به ذکر است که قيمت گوشي گلکسي A60 معادل 300 دلار و قيمت گلکسي A40s معادل 225 دلار در بازار چين قيمت گذاري و اعلام شده است که البته در صورت عرضه در ساير بازارهاي جهان انتظار مي‌رود قيمت آن بالاتر برود.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو